page title

Veelgestelde vragen

Ben je op zoek naar meer informatie over een schoolbezoek? Bekijk hier de veelgestelde vragen

 

Ik wil graag met mijn school ARTIS bezoeken, hoe gaat dat in zijn werk?
Kijk hier voor het actuele scholenaanbod en selecteer het programma dat het beste aansluit bij uw wensen. U kunt uw boeking eenvoudig in orde maken via de knop ‘boek direct’ of door hier te klikken. In deze onderwijsstraat kunt de details van uw groep invullen, de gewenste datum en tijd kiezen en, indien gewenst, het gratis scholenmateriaal of de les(sen) selecteren waar u gebruik van wil maken. Nadat u alle stappen heeft doorlopen ontvangt u een bevestiging per e-mail. Het is niet mogelijk de boeking telefonisch of via e-mail te maken.

Ik zou graag eerst ARTIS en/of ARTIS-Micropia bezoeken voor ik een schoolboeking maak. Hoe kan ik dit doen?
U kunt eerst zelf de mogelijkheden van ARTIS en ARTIS-Micropia verkennen middels een oriëntatiebezoek. U kunt een gratis oriëntatiebezoek voor docenten aanvragen via scholen@artis.nl

Wat is een onderwijskaart?
Speciaal voor onderwijsinstellingen uit Noord-Holland biedt ARTIS de onderwijskaart. Hiermee krijgen leerlingen en begeleiders bij een bezoek extra korting op het toch al voordelige onderwijstarief. Een onderwijsinstelling schaft de onderwijskaart aan voor € 120,00 (per jaar) en betaalt vervolgens bij elk bezoek aan ARTIS maar € 4,00 per leerling of begeleider. Voorwaarde is wel dat het bezoek van tevoren is aangemeld.

Hoe vraag ik een onderwijskaart aan?
U kunt een onderwijskaart aanvragen via het aanvraagformulier op de website

Kunnen wij eten en drinken in het park?
Eten en drinken kun je zelf meebrengen, maar ook gemakkelijk van tevoren regelen tijdens het boekingsproces.

Waarom lukt het mij niet een les toe te voegen aan de boeking?
Indien u de les die u wilt volgen wel ziet, maar niet kunt selecteren kan het zijn dat deze al is geboekt door een andere groep. Controleer eveneens in welke webbrowser u werkt. Onze website werkt het beste in Google Chrome. Wanneer dit het probleem niet oplost kunt u telefonisch contact met ons opnemen.

Is het mogelijk telefonisch of via e-mail te boeken?
Het is helaas niet mogelijk om uw boeking telefonisch of via e-mail bij ons te plaatsen. Klik hier om naar onze online omgeving te gaan waar u eenvoudig de boeking kunt maken.

Wat biedt ARTIS voor scholieren aan gedurende de introductieweken?
Hiervoor kan je kijken bij introductieweken .

Hoe kan ik mijn klas aanmelden voor de introductieweken?
Dat kan via het inschrijfformulier op de website

Kunnen wij met de bus naar ARTIS komen?
Ja, ARTIS beschikt over een eigen busparkeerplaats.