page title

Mijn ARTIS

ARTIS heeft een eigen online omgeving, speciaal voor jou als lid. In Mijn ARTIS heb je alle relevante informatie en voordelen van jouw ARTIS-lidmaatschap bij de hand.

Wat is mijn ARTIS? 

Mijn ARTIS is een persoonlijke accountomgeving waar je onder andere je persoonsgegevens kunt inzien en aanpassen. Met je persoonlijke Mijn ARTIS-account kun je voortaan gemakkelijk en snel: 

  • Introducécoupons en gekochte toegangsbewijzen downloaden.
  • Leden toevoegen aan je lidmaatschap.
  • Het lidmaatschapsjaar betalen.
  • Adreswijziging doorgeven wanneer je bent verhuisd.

Maak een Mijn ARTIS-account aan

Registreer je direct via onderstaande knop. Heb je een probleem bij het registreren van het account? Kijk onderaan op deze pagina voor antwoorden op de veelgestelde vragen, vul het contactformulier voor leden in of neem contact op met onze ledenadministratie via 020 5233 670. 

maak je account aan

Veelgestelde vragen Mijn ARTIS

 

 

Wat is Mijn ARTIS?
Mijn ARTIS is een persoonlijk inlogaccount waarop je onder andere persoonsgegevens kunt wijzigen, leden en/ of ARTIS-Micropia kunt toevoegen aan je lidmaatschap en een verhuizing kunt doorgeven. Hier kun je ook te allen tijde gratis introducécoupons downloaden. 

Hoe maak ik een Mijn ARTIS-account aan? 
Je maakt eenvoudig een Mijn ARTIS-account aan door je te registreren via bovenstaande knop. Indien jouw e-mailadres bij ons bekend is, kunnen wij je gegevens koppelen. Mocht het e-mailadres niet in ons systeem staan, zullen wij op basis van je adres, tijdens registratie, vragen om een verificatiecode. Deze verificatiecode heb je ontvangen in een brief. Mocht je deze brief niet meer hebben of nooit hebben ontvangen, kun je via onze ledenadministratie je e-mailadres laten toevoegen of de verificatiecode opvragen.

Wat is een verificatiecode? 
Indien je e-mailadres niet bekend is in ons systeem, hebben we een extra controle ingebouwd om de juiste gegevens aan het juiste account te koppelen. De verificatiecode is een 16-cijferig nummer om deze controle te doen, en te zorgen dat je niet de gegevens van iemand anders in het account krijgt.

Moet ik een Mijn ARTIS-account aanmaken? 
Met een persoonlijk Mijn ARTIS-account heb je op elk gewenst moment inzicht in jouw lidmaatschapsgegevens en kun je hierin aanpassingen doen. ARTIS is zich bewust van de vele brieven die jaarlijks de deur uitgaan en wat voor belasting dit kan hebben op het milieu. Door middel van Mijn ARTIS kunnen wij ons steentje bijdragen om minder papier te verbruiken.

Het lukt mij niet om een Mijn ARTIS-account aan te maken, wat nu? 
Wat vervelend dat het niet lukt om een account aan te maken. Wellicht heb je een verkeerde verificatiecode gekregen of is er een ander e-mailadres bij ons bekend. Neem alstublieft contact op met onze ledenadministratie, vul het contactformulier voor leden  in of neem telefonisch contact op via 020 5233 670.

Ik zie mijn lidmaatschapsgegevens niet terug in Mijn ARTIS, wat nu?  
Het kan zijn dat er een ander e-mailadres bij ons bekend is. Neem alstublieft contact op met onze ledenadministratie, zodat wij je verder kunnen helpen. Vul het contactformulier voor leden  in of neem telefonisch contact op via 020 5233 670.

Ik wil de beheerder van mijn lidmaatschap aanpassen, kan dat?
Dat is geen enkel probleem. Vul hiervoor het contactformulier in via Mijn ARTIS. Het formulier vind je links in het menu van Mijn ARTIS. 

Mijn vraag staat hier niet tussen. Hoe kan ik contact opnemen?
Misschien staat je vraag wel bij de  veelgestelde vragen  van het ARTIS-lidmaatschap. Staat je vraag daar ook niet bij? Vul dan het contactformulier voor leden  in of neem telefonisch contact op met onze ledenadministratie via 020 5233 670.